למען אבוטבול: ראשי הכוללים התכנסו בבית שמש

    גואל ועקנין 1 Comment on למען אבוטבול: ראשי הכוללים התכנסו בבית שמש
    14:54
    16.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on ד"ר סירקיס-בנק סופדת לאדמו"ר זצ"ל: "מורה הדרך שלי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשעה זו נערך כינוס של ראשי כוללים וראשי מוסדות ספרדיים עם ראש העיר משה אבוטבול. מטרת הכינוס היא לבקש מכל ראשי הכוללים שיוציאו את האברכים לפעול למען חיזוק הדת בעיר בית שמש ולפעול ככל יכולתם למען בחירתו בשנית של אבוטבול לראשות העיר.

    הרב מרדכי כהן אמר בנאומו כי רק הצלחה נוספת בבחירות תמנע חילול ה' ותוכיח שהחרדים אינם זייפני בחירות וכי הנצחון הושג ביושר.

    יו"ר ש"ס אריה דרעי אמר כי בימים האחרונים הוא נמצא מידי יום בבית שמש והוא מודע לבעיות איתם מתמודדים ראשי המטה שנשלחו מטעמו. דרעי אמר שיעשה הכל לפתור כמה שיותר בעיות שעלו על פני השטח מצידם של פעילי ש"ס בעיר. דרעי הוסיף שמה שש"ס קיבלה לפי גודלה היחסי בעיר זה מעל ומעבר למה שקורה בערים אחרות ובפרט לאור העובדה שראש העיר הוא מש"ס ולכן צריך לעשות מאמץ גדול ביותר כדי להביא שוב לבחירתו של משה אבוטבול לראשות העיר. דרעי הזכיר בנאומו את העובדה שיש לא מעט אברכים בני תורה שלא הצביעו ש"ס והעדיפו להצביע עבור מפלגות אחרות.

    הרב דוד בניזרי שלמרות המתיחות שהיתה בינו לבין ראש העיר הגיע לכינוס ואמר כי אבוטבול גילה אנושיות ולמרות הטענות הקשות ששמע הוא הבין את המסר ועשה הכל כדי לאחד את השורות.

    הרב בניזרי בירך את גולן שליט על הכח והסמכויות הרבות שקיבל מראש העיר וזה סוכם ונחתם במסמך הבנות שנחתם אצל הרב אלבז ולכן על כולנו לצאת מאוחדים כדי לקדש שם שמים ולהוכיח שהנצחון הוא לא בגלל זיופים אלא בגלל הכח האמיתי של בני התורה בעיר.

    שס בית שמש ש''ס בית שמש

    לכינוס הגיעו גם חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף שליט"א וראש מוסדות יקירי ירושלים הרה"ג יהודה כנן.



    1 תגובות

    מיין תגובות